Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168505
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kompleksā lēmuma pieņemšanas rīcības modeļa gadījumā pircējs novērtē zīmolus detalizēti un vispusīgi. Šajā modelī tiek iegūts vairāk informācijas un apskatīti vairāk zīmoli nekā citos rīcības modeļos. Šis modelis ir izplatīts dārgu produktu gadījumā, produktu, kuriem ir augsts snieguma risks (medikamenti, automašīna), kompleksajos produktos un produktos, kas tiek attiecināti uz indivīda personību (kosmētika, apģērbs). Tirgotāju un mārketinga vadītāju uzdevums ir sniegt šai pircēju grupai pēc iespējas plašāku informāciju par savu zīmolu un īpašībām, kas to atšķir no citiem, tā veicinot šī zīmola izvēli.
Lojalitāte zīmolam nozīmē labvēlīgu attieksmi pret zīmolu, kas rezultējas pastāvīgā konkrēta zīmola preču iegādē. Tas ir pircēja mācīšanās rezultāts, ka viens zīmols var apmierināt viņa vajadzības. J. Valtera Tomsona (J. Walter Thompson) pētījums atklāj, ka pircēji ir lojālāki zīmolam brīžos, kad tie personiski ir saistīti ar zīmolu un uzskata pirkumu par riskantu. Šādos gadījumos zīmols ir identificēšanās veids. Pirkuma lēmumu var ietekmēt iepirkšanās ērtums vai izdevīgs cenas piedāvājums. Taču šādu dārgu pirkumu segmentā pastāv pēc-pirkuma diskomforta fenomens, kad pircēji pamana nopirktā zīmola trūkumus vai dzird labas atsauksmes par citiem zīmoliem. Lai šo diskomfortu mazinātu, no mārketinga aspekta komunikācijai jābūt vērstai uz to, lai sniegtu lietotājam pierādījumus, ka pirkums ir bijis tā vērts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1333072
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register