Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:388845
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katra ražotāja un pārdevēja darbības mērķis ir, vispirms veiksmīgi izgatavot preci un pēc tam to pārdot. Lai prece tiktu pirkta, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, attiecībā pret citu preci, cenu un vietu, kur šī prece iegādājama. Viens no veidiem, kā pircēji iepazīstas ar jaunu preci ir informācija un reklāma.
INFORMĀCIJA UN REKLĀMA PAR JAUNU PRECI.
Viens no veidiem, kā visefektīvāk panākt jaunas preces atzīšanu ir dot pircējiem bezmaksas preču paraugus. Šī metode ir kļuvusi populāra arī Latvijā.Bieži vien žurnālos “Una”, “Santa”, “Sieviete” lappusē, kurā reklamēts kāds parfimērijas līdzeklis – krēms, šampūns, smaržas ielīmēts maisiņš ar šīs produkcijas paraudziņu. 2003 gada vasarā Latvijas veikalos parfimērijas ražotājfirma “Nivea” dalīja bezzmaksas jaunā acu krēma paraudziņus tiem pircējiem, kas iegādājās jebkuru citu šīs firmas ražoto produkciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register