Mūsdienās katrs dzīvotspējīgs uzņēmums domā par iespēju pelnīt, par iespēju palielināt vai arī noturēt savu tirgus daļu. Laikam ejot, līdzās tādām nopietnām vērtībām, kā, piemēram, naudas plūsma, peļņa, konkurētspējīgas tehnoloģijas, arvien lielāku nozīmi iegūst arī cilvēku resursu pareiza un efektīva izmantošana. Nepieciešamība pēc darbiniekiem, kas spēj ātri pielāgoties mainīgajai biznesa videi un nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus un produktus, pēdējā laikā ir devusi stimulu personālvadības attīstībai. (Kehre 2004).
Jebkura uzņēmuma, tai skaitā arī viesmīlības industrijas uzņēmuma sekmīgai funkcionēšanai nepieciešama harmoniska un efektīva visa personāla līdzdalība organizācijas dzīvē. Uzņēmumā personāls ir visu līmeņu menedžeri (vadītāji), darbinieki, kuru kvalifikācija un prasme nodrošina uzņēmuma funkcionēšanu. (Forands 2004). …