Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Personības attīstības īpatnības dažādos vecumposmos un to ievērošana skolēnu audzināšanā. Pusaudža audzināšana

     

    Summaries, Notes5 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,66 (19%)
Discounted price*:
2,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:283211
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Lai izveidotos audzināšanai nepieciešamais pedagoģiskais kontakts ar audzēkņiem un lai atrastu pareizo pieeju dažādās situācijās, ir jāzina un pareizi jānovērtē personības attīstības īpatnības dažādos vecumposmos. Tāpat jāzina un jārespektē arī katra individuālās īpatnības.
Pusaudžu periods veido pāreju no bērnības uz jauniešu periodu. Robežas pusaudžu periodam ir no 11 – 15 gadiem. Šī perioda īpašā nozīme ir saistāma ar bērna pubertātes attīstību un sociālo attīstību, kā arī ar identitātes vai pašvērtējuma nostiprināšanos (meklēšanu). Šajā periodā izveidojas bērna personības pamatiezīmes un kvalitātes, kā arī atklājas visos iepriekšējos periodos izveidojušās ietekmes emocionālajā, kognitīvajā, sociālajā sfērā. Jo lielākas kļūdas ir bijušas pieļautas iepriekšējos attīstības posmos, jo tās stiprāk izpaužas pusaudžu periodā. Vairāk vai mazāk pusaudzim piemīt negatīvisms, opozīcija, nepakļaušanās u.tml. šā perioda beigās cilvēkam būtu jāatrod sava patiesā identitāte un sociālā loma, bet tas ir ideālajā variantā. Un, ja viņš neatrod savu patieso identitāti, viņam ir „lomu sajukums”, viņš turpina to meklēt pieaugušo periodā, ja nē – var izpausties neirozes pazīmes, depresija vai agresivitāte, infantilisms vai frustrācija.

Būtiskākās pusaudžu personības attīstības īpatnības.

Pusaudzis ir tipiskākais skolēns, kuru nodarbina rūpes par savstarpējām attiecībām kolektīvā. Šis vecums ir kā tilts starp bērnību un jaunību, jo psihiskā un fizioloģiskā attīstība notiek ļoti strauji, bet sociālā brieduma pakāpe vēl ir zema.
Pusaudžu periodu vispirms iezīmē apziņas maiņa pret sevi, kas sakrīt ar fizioloģiskajām izmaiņām pusaudža ķermenī. Šo periodu raksturo..…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,52 €
Work pack Nr. 1161509
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Personības attīstības īpatnības dažādos vecumposmos un to ievērošana skolēnu audzināšanā. Pusaudža audzināšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/283211

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register