Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799095
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

TNS Latvia veic:
• Mēdiju pētījumus – televīzijā, presē, radio, internetā, veidot reklāmas reģistru un veic specializētus mēdiju pētījumus (AdHoc. Sniedz atbildi uz jautājumiem cik liela ir Jūsu auditorija un kādi pēc dažādiem sociāli demogrāfiskajiem raksturojumiem ir Jūsu lasītāji, klausītāji, skatītāji.).
• Mārketinga pētījumus – mīlētākie zīmoli un to potenciāls (Mīlētāko zīmolu tops), semiometrija (mēra morāles un vērtības uzskatus patērētājos), patēriņa un attieksmes pētījumi, zīmola tēla pētījumi, monitortipa pētījumi (Omnibusa aptaujas, iekļauj interesējošo jautājumu vienā vai vairākās secīgās aptaujās), klientu apmierinātība, darbinieku pētījumi, reklāmu testi, produktu testi, noslēpumainais klients (mēra darbinieku rīcību, cik tā atbilstoša utt.), segmentācija, B2B pētījumi (uzņēmuma augstāko vadītāju aptauja), IT pētījumi.
• Sociālie pētījumi
• Business Solutions - AdEval (sniedz atbildi vai izvēlētā reklāmas stratēģija ir veiksmīga un efektīva), Conversion Model (cilvēku uzvedības psiholoģisks izpētes instruments, kurš pēta cilvēku piesaisti konkrētam zīmolam), NeedScope (rīks neatvairāmu un spēcīgu zīmolu veidošanai un vadībai), TRI*M (sniedz uzņēmumiem nepieciešamo informāciju dažādu uzņēmumā iesaistīto pušu attiecību novērtēšanai, pārvaldīšanai un monitoringam), Miriad (datu integrēšanas sistēma, ko izmanto datu analīzei un prezentācijai).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register