Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:840162
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Reklāma ir viens no spēcīgākajiem un biežāk lietotajiem mārketinga instrumentiem. Ar reklāmas palīdzību var radīt sev vēlamo ietekmi uz patērētāju un galarezultātā gūt peļņu. Viss ir atkarīgs no tā cik šī reklāma ir efektīva un labi izstrādāta. Mārketinga un reklāmas speciālistiem ir smagi jāstrādā lai „aizsniegtu” patērētājus, bet mērķis bieži vien attaisno ieguldītos līdzekļus.
Reklāma (advertising) ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmai ir raksturīga, pirmkārt, maksas forma (piemēram, uzņēmums pērk avīzē laukumu savai reklāmai) un, otrkārt, masveidība (piemēram, reklāmu var izplatīt lielā metienā avīzēs un žurnālos, televīzijā u.tml.). [1., 483]
Reklāmas galvenie uzdevumi ir:
sekmē preces vai pakalpojumu atpazīstamību, lai arī kas šo produktu pārdotu, nostiprina ticību šiem produktiem;
stimulē konkrēta uzņēmuma markas produkta pieprasījumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1149468
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register