Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328766
 
Evaluation:
Published: 21.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pircējs ir nopircis nekvalitatīvu televizoru no pārdevēja (firmas) un tas ir sabojājies, bet pārdevējs (firma) atsakās to labot. Kā rīkoties?

Šādas situācijas nesastopas bieži, jo vienmēr pārdevējs (firma) iet uz kaut kādu kompromisu, lai tiktu apmierinātas abas puses.

Bet, ja tomēr šāda situācija rodas, ir jāizanalizē – Pārdevējam (firmai) ir pamats atteikt labot preci, ja:

1)tas ir nepiemēroti ekspluatēts, pamatojoties uz garantijas talona punktiem (lietošanas)
2)defekti ir izraisīti ar nolūku, kurus var konstatēt profesionāls mehāniķis no firmas personāla
3)nav saglabājies garantijas talons vai čeks, kas var apstiprināt preci, ka tā ir nopirkta tieši šajā veikalā
4)Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register