Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:820862
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pasaulē vēl pastāv vietas, kas reliģiski, etniski un politiski ir bagātīgas, un tiek izcīnīta vieta patēriņā, piemēram, Coca-Cola ir parādījusies pat tādās pasaules vietās, kurā rietumu pasaule netiek apbrīnota un pat tiek ienīsta. Pašreiz lielu popularitāti gūs tieši „zaļie” preču veidi, kas nodrošina vides aizsardzību, arī darbaspēka eksploatācijas aizsardzību. Dzimumam arī ir nozīme, dēļ preču pielāgotības katram dzimumam. Tāpat arī dzimumu atšķirīgais patēriņa veids liek padomāt mārketinga speciālistiem, kā piesaistīt konkrēto dzimumu un mērķgrupu. Liela nozīme tiek pievērsta arī kopienām. Kopienas ir spēcīgi un tradicionāli socioloģiski veidojumi, kas plešas daudz plašākā nekā ģeogrāfiskā rādiusā. Kopienas var būt integrētas pat virtuālajā vidē. Kopienu biedri tic tam, ka viņi pieder noteiktai grupai ar līdzīgām interesēm. Kopienu biedri parasti dalās ar saviem rituāliem un paradumiem. Reklāmisti kļūst arvien koncentrētāki uz kopienu spēka ietekmēšanu un izmantošanu savu produktu reklamēšanā. Zīmolu kopienas ir patērētāju grupas, kuras apjūsmo noteiktus zīmolus un preču grupas. Šīs grupas seko vienam noteiktam veidam un pat dzīvo ar zīmoliem paši savu dzīvesveidu, piemēram, vis uzskatāmākais mūsdienu zīmolu kopienas guru varētu būt Apple, kura produkcijas jaunākie modeļi liek cilvēkiem dienām stāvēt rindās, lai tikai tos dabūtu. To ļoti veiksmīgi izmanto tirgotāji .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1334326
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register