Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,37 (15%)
Discounted price*:
2,12
Purchase
Add to Wish List
ID number:910553
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēku rīcību. Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē pircēju rīcību:
Maksātspēja(ienākumu līmenis, to stabilitāte)
Ietaupījumi
Parādi un spēja tos nomaksāt uc.
Mārketinga speciālistiem ir īpaši jācenšas prognozēt tendences ienākumu, ietaupījumu un nodokļu pārmaiņās.
Maksātspēja savukārt būtiski ietekmē pircēja rīcību tirgū. Visuzskatāmāk šī ietekme vērojama ekonomikas cikla galējos posmos – krīzes un uzplaukuma fāzēs. Ekonomiskie faktori ietekmē ne tikai tieši, bet arī ievērojami iedarbojas uz sociālajiem, kultūras un personiskajiem faktoriem.
Piemēram, ar iedzīvotāju skaita augšanu, palielinās vajadzība, noteiktas pirktspējas apstākļos novedot pie tirgus attīstības, vai arī, ja iedzīvotāju skaits samazinās, tirgū veidojas nelabvēlīga situācija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register