Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942522
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katra firma darbojas noteiktā vidē, kuru atkarībā no spējas to ietekmēt, var iedalīt pie makrovides, tirgus vides vai mikrovides. Katrai no šīm grupām tiek izdalīta virkne ar faktoriem, kas veicina vai ierobežo uzņēmuma darbību. Makrovide ir ārējo spēku kopa, kas ietekmē firmas darbību, bet kurus firma praktiski nevar kontrolēt. Galvenie makrovides faktori ir:
demogrāfiskā situācija valstī;
ekonomiskā situācija valstī;
dabas jeb ekoloģiskais faktors;
kultūras faktors;
zinātniski tehniskais faktors;
politiskais faktors.
Svarīgs apstāklis ir iedzīvotāju skaita pieaugums, jo līdz ar to palielinās vajadzības. Ja reizē pieaug arī iedzīvotāju pirktspēja, tad tas veicina tirgus attīstību. Ja iedzīvotāju pieaugums pārsniedz ražošanas iespējas, tad tirgū var izveidoties neprognozējama situācija.
Ekonomiskā faktora galvenais elements ir iedzīvotāju pirktspēja, kura ir atkarīga no darba algu pieauguma, cenu izmaiņām, kredīta noteikumiem, iedzīvotāju ietaupījumiem. Mazsvarīgs nav bezdarba līmeņa procents, ekonomiskās krīzes drauds vai ekonomiskā uzplaukuma rādītāji .Tā kā uzņēmuma potenciālie pircēji ir zviedri , šie faktori uzņēmumu ietekmē minimāli , jo Zviedrijā ir augsts ekonomiskais līmenis .
Visvairāk dotā uzņēmuma stāvokli negatīvi ietekmēja ekonomiskais faktors ,Latvijas iestāšanos ES.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register