Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:211782
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tā kā šo faktoru ietekme uz patērētāju nav viendabīga, tad šie faktori ir grupēti pēc to ietekmes intensitātes uz pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un to izmantošanas uzņēmējdarbībā. Sīkāk var iedalīt mikrofaktorus:
• tiešās ietekmes- faktori ar kuriem dažādas organizācijas ietekmē patērētāju rīcību, parasti tie ir dažādi mārketinga instrumenti, organizācijas mēģina ietekmēt patērētāju uzvedību ar dažādām manipulācijām, veiksmīgi lietojot mārketinga mix elementus, izmantojot efektīvas komunikāciju metodes u.c.
• netiešās ietekmes- faktori, kuri raksturīgi katram indivīdam. Ar šo faktoru palīdzību ir iespējams segmentēt tirgu, šie faktori ir: ekonomiskie, kultūras un sociālie faktori (daļa sociālo faktoru var piederēt arī tiešās ietekmes faktoriem).
• situācijas faktori- faktori, kas stipri ietekmē lēmuma pieņemšanas procesu, kas ir pircēja rīcības pēdējais posms. Ar situācijas faktoriem saprot dažādas situācijas, kādās nokļūst cilvēks, un to, kā tās spēj ietekmēt viņa uzvedību. Tie ir psiholoģiskie, personīgie un situācijas (ar situācijas faktoriem saprotot konkrētus apkārtējās vides apstākļus vai izvēles kritērijus).
Savukārt, runājot par faktoriem, kas ietekmē galīgā lēmuma pieņemšanu Dž. Blaits atsaucas uz Vebsteru un Vindu. Šos faktorus salīdzinot ar spēkiem:
• vides spēki- piemēram, vides ekonomika
• uzņēmuma spēks- piemēram, tā lielums, kas tieši ietekmē tā pirktspēju
• grupas spēks- dažādu interešu grupu spēku samēri un mijiedarbība uzņēmumā.
• Indivīda spēks- lēmuma pieņēmēja personība un prioritātes
Gala rezultātu ietekmē visu šo spēku kopums.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pircēju rīcības modelis”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/211782

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register