Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207986
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tādējādi mārketinga pētījumi palīdz uzņēmumam atbildēt uz šādiem praktiskiem jautājumiem:
- Kas jādara?
- Kā jādara?
- Cik labi to darām?
- Kā to darīt vēl labāk?
Ekonomikas globalizācijas apstākļos mārketinga pētījumu nozīme vēl vairāk palielinās, jo tie mārketinga līmeņi, kas izmantojami vienā tirgū, var būt absolūti nepiemēroti citos. Šajā gadījumā, taupot uz pētījumu rēķina, var ciest lielus zaudējumus, kas nesalīdzināmi pārsniegs gūtos ietaupījumus.
Tā kā tirgus izpēte sniedz atbildes uz visiem jautājumiem, kas saistās ar uzņēmējdarbību, tā ļoti palīdz vadītājiem saprast kādā virzienā savu uzņēmumu veidot, uz ko koncentrēties un kā visu darīt labāk. Ja tirgus izpēte ir bijusi un plāni sastādīti, tad viņiem nenoliedzami menedžmentā ir noderīgas sekojošas priekšrocības:
- Organizācijas vietas un lomas tirgū apzināšanās, galveno mērķu skaidra formulēšana;
- Mērķu hierarhijas veidošana;
- Iekšējās un ārējās vides ietekmējošo faktoru izprašana;
- Darbības alternatīvu novērtēšana un optimāla izvēle;
- Darbinieku iesaistīšana organizācijas darbībā;
- Resursu sadale.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register