Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307534
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Hill & Knowlton pašlaik ir otra lielākā starptautiskā PR pakalpojumu aģentūra pasaulē, kurai ir 72 pārstāvniecības 38 valstīs, tostarp arī Latvijā. Šīs kompānijas klientu vidū ir tādi pasaulē pazīstami ekonomikas giganti kā Adidas, Motorola, Johnson&Johnson, Kellogs un citi. Aģentūrai ir gandrīz 80 gadu gara un bagāta vēsture. Ar savu attieksmi pret klientiem un sabiedrību šī firma un tās vārds ir iekarojuši popularitāti darījumu cilvēku aprindās un tas ir galvenais priekšnoteikums kompānijas sekmīgai attīstībai mūsdienās.

VĒSTURE

Hill & Knowlton pirmsākumi ir meklējami 1926.gadā ASV, laikā, kad strauji attīstījās valsts ekonomika un masu saziņas līdzekļi. Šajā laikā sabiedrisko attiecību aģentūras bija liels retums, toreiz tā vēl bija jauna publiskās darbības sfēras nozare. Piemēram, Manhetenas telefonu 1926.gada katalogā bija atrodamas tikai sešas firmas, kuras darbojās PR jomā. Šajā laikā žurnālists Džons Vailejs Hills dibina savu PR firmu Klīvlendā. Viņš ir dzimis 1890.gadā. Indiānas štatā, neveiksmīga fermera ģimenē. Būdams samērā konservatīvs, bet pieredzējis biznesa ziņu reportieris, viņš dibina savu korporatīvās publicitātes biroju. Firmas dibināšana sakrīt ar laiku, kad darījumu ļaudis vidējos rietumos saskārās ar pieaugošu valdības iejaukšanos viņu biznesā. Džons Hills uzskatīja, ka lielajām korporācijām jādarbojas ar augstu atbildības sajūtu pret sabiedrību un jāspēj to atbilstoši informēt – tikai tad brīvā tirgus ekonomika varētu atturēt valdību un arodbierības no iejaukšanās darījumu pasaulē. Jau no pirmsākumiem šī kompānija darbojas sabiedrisko attiecību un lietu jomā. Pirmie firmas klienti ir bankas un tērauda lielrūpnieki. 1933.gadā viņš izveido partnerattiecības ar Donu Novltonu. Viņš, ilggadējs Union Trust Bank reklāmas un publicitātes nodaļas direktors, pievienojās Džona Hilla firmai pēc bankas bankrota Lielās Depresijas laikā. 1933.gadā par Hill & Knowlton klientu kļūst Dzelzs un Tērauda institūts. Neskatoties uz Lielo Depresiju, aģentūra sekmīgi attīstījās un samērā īsā laikā ieguva klientus tādās nozīmīgās nozarēs kā tērauda industrija, aviācija, kuģu būve un naftas rūpniecība. Šajā laikā Hills pārceļas uz Ņūjorku, kur reģistrē firmu Hill & Knowlton, Inc. Novltons turpina vadīt Klīvlendas biroju. 1959.gadā aģentūrā jau strādāja 250 sabiedrisko attiecību speciālisti bet firms klientu apgrozījums sasniedza 10% no ASV iekšzemes kopprodukta. Abi biroji, Ņūjorkas un Klīvlendas, kurus vadīja vieni un tie paši cilvēki, formāli bija neatkarīgi līdz pat 1964.gadam, kad Novltons devās pensijā, un Klīvlendas birojs tika pārdots Ņūjorkas firmai. Džons Hills nomira 1977.gadā. 1980.gadā H&K nonāca holdingkompānijas JWT Group īpašumā par 28 miljoniem dolāru, bet 1989.gadā to pārpirka pasaulē lielākais komunikāciju servisa konglomerāts WPP Group, London. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1205974
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register