Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765381
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Kompānijas starptautiskuma pakāpi noteica to preču pārdošanas procenti, kas tiek realizēti ārpus produkta ražošanas valsts. [2.,213.]
Starptautiskās kompānijas jeb korporācijas pēc mārketologa F. Kotlera var būt:
1) transnacionāla kompānija – nacionāla monopolija ar ārzemju aktīviem. Šo kompāniju ražošanas un tirdzniecības darbība norisas arī citās pasaules valstīs.[2.,216.]
2) daudznacionala kompānija- starptautiskās korporācijas, kuras apvieno daudz valstu nacionālu kompāniju rinda, pamatojoties uz ražošanas un zinātniski-tehnisku bāzi. DNK atšķiras no pārējiem starptautiskām kompānijām ar, pirmkārt, tai ir daudznacionāls akciju kapitāls, otrkārt, tajā eksistē daudznacionāls vadības centrs, un, treškārt, to filiālēs strādā kadri, kas zina vietējas valsts apstākļus. [2.,217.]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register