Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924650
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tas var nodrošināt labāku reklāmas kampaņu vai lietot agresīvas pārdošanas akcijas – tirdzniecības darījumi, prēmijas un konkursus. Tāpat uzņēmums var ieiet lielākos tirgus kanālos izmantojot masu merčendaizingu, ja šie kanāli ir augoši. Visbeidzot, uzņēmums var piedāvāt jaunu vai uzlabotu servisu pircējiem.
Runājot par nenovecojošiem produktiem var pieminēt Mattel Barbie, kura pastāv jau 57 gadus. Mattel Barbie ir paturējis nenovecojošu un modernu. Kopš tās radīšanas Barbie ir atspoguļojusi meiteņu sapņus par to kādas viņas gribētu būt kad izaugs. Tāpat Barbie ir mainījusi tāpat kā mainījušies ir meiteņu sapņi. Viņas centieni ir attīstījušies no darbiem kā stjuarte, modele un māsiņa līdz tādiem kā astronaute, dziedātāja, ķirurgs un prezidenta kandidāte. Turpinot savu misiju pievilkt, sajūsmināt un dot iespēju meitenēm, Mattel katru gadu izlaiž jaunas Barbie lelles, lai būtu kopā ar jaunāko definīciju sasniegumiem, glamūram, romantikai, piedzīvojumiem un audzināšanai. Tāpat Barbie pielāgojas mainīgajai populācijai, un izdevusi melnādainās un Āzijas cilvēku tipa lelles. Mainoties līdzi laikiem, Barbie ir saglabājusi savu jaunību un popularitāti.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register