Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,14 (14%)
Discounted price*:
0,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:769117
Evaluation:
Published: 04.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēc veikalos piedāvātā zobupastu klāsta izpētes un tabulas izveides, darba autore var secināt, ka RIMI iegādājamas 13 zīmolu zobupastas no kurām 3 ir ieguvušas vismaz vienu ekomarķējuma sertifikātu, kā arī katrai ir vismaz viena norāde par videi un cilvēkam draudzīga produkta statusu. Savukārt darba autores apmeklētajā MAXIMA veikalā atrodamas 12 zīmolu zobupastas2 no kurām 2 ir saņēmušas 1 ekosertifikātu katra, bet 10 no 12 zobupastu zīmoliem ir ieguvuši arī kādu citu norādi par to, ka produkts ir videi un cilvēkam draudzīgs.
Runājot par procentuālo sadalījumu attiecībā pret ekosertifikātus saņēmušajām zobu pastām, RIMI ekosertifikātus saņēmušas 11% zobupastu no 83 dažādiem zobupastu veidiem, bet MAXIMA tikai 8% no 53 zobupastu veidiem. Lielākā daļa no šī procentuālā skaita aizņem Himalaya zīmola ražotās zobupastas. Pēc datu apkopošanas, darba autore ir diezgan pārsteigta, ka ekomarķējumu saņēmušas tik mazs skaits no šajos lielajos veikalu tīklos atrodamajām zobupastām.
Apskatot kā veikalā izkārtotas zobupastas, darba autore secina, ka tajos nekādā veidā nav norādītas vai izceltas ekomarķējumu ieguvušās zobupastas. Vienīgais zobu pastas veids, kuram uzreiz var ievērot, ka tā varētu būt ekoloģiska zobupasta, ir Himalaya Organique, bet arī tas ir tikai tāpēc, ka iepakojums ir diezgan atšķirīgs (ražots no vienkārša, neglancēta gofrētā kartona) un uzreiz asociējas ar dabīgu materiālu un produktu. Arī dažām citām zobu pastām uz iepakojuma izcelts, ka to ražošanā izmantotas ekoloģiskas izejvielas.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Preču grupas novērtējums pēc draudzīguma videi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/769117

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register