Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:473726
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Markas vārds (brand name) ir preces vai pakalpojuma markas sastāvdaļa, ko var iz­runāt un kas ir pazīstama pircējam. Piemēram, "Laima", "Staburadze", "Latvijas finieris", "Kellog's", "Lattelekom". Tas var būt viens vārds, vārdu grupa, cipari, burti un cita kombinācija.
Markas zīme (brand mark) ir īpašs simbols (emblēma), ko izmanto kopā ar preces vārdu. Tā ir markas daļa, ko var pazīt, bet nevar izrunāt (simbols, krāsas, burtu raksts utt.). Piemēram, "Laima" — burtu raksts, Coca-Cola — burtu raksts un krāsas (sarkana ar baltu), Shell Oil Company — gliemežvāks — simbols.
Tirdzniecības zīme (preču zīme) (trademark) ir marka vai tās daļa, kas ir reģis­trēta un kas tiek aizsargāta. Latvijas likumos tā tiek nosaukta par preču zīmi. To nevar lie­tot bez privātpersonas vai firmas atļaujas. Parasti tirdzniecības zīmei klāt ir burts R, tas nozīmē, ka zīme ir reģistrēta. Ja ir burti TM, tas nozīmē, ka zīme pieteikta reģistrācijai.
Kad ražotāji vai starpnieki izvēlas markas vārdu, viņi domā par to, lai tas kļūtu popu­lārs, palīdzētu cīņā ar konkurentiem un veicinātu produkta pārdošanu. Apkopojot daudzu uzņēmēju pieredzi, redzam, ka visveiksmīgākie marku veidi atbilst šādām prasībām:
1) tie ir īsi;
2) tie ir savdabīgi (atšķiras no pārējiem);
3) tie ierosina idejas, kas patīk patērētājiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1123390
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register