Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,24 (12%)
Discounted price*:
1,75
Purchase
Add to Wish List
ID number:875367
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mūsdienu straujajā un dinamiskajā laikmetā, kad valda produktu pārpilnība, preču un produktu piedāvāšana tirgū ir grūti iedomājama bez rūpīgi plānotas mārketinga stratēģijas. Viens no šīs stratēģijas elementiem ir arī mārketinga komunikācijas. Mārketinga komunikācijas process aptver četrus elementus:
Nosūtītājs ir informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties
Informācija – kodēti, ar simboliem izteikti dati, rīkojumi (ieceres, domas, ziņojumi)
Kanāls – informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam;
Saņēmējs – persona, kam paredzēta informācija un kura to interpretē.…

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Produkta virzīšana tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/875367

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register