Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:875367
 
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mūsdienu straujajā un dinamiskajā laikmetā, kad valda produktu pārpilnība, preču un produktu piedāvāšana tirgū ir grūti iedomājama bez rūpīgi plānotas mārketinga stratēģijas. Viens no šīs stratēģijas elementiem ir arī mārketinga komunikācijas. Mārketinga komunikācijas process aptver četrus elementus:
Nosūtītājs ir informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties
Informācija – kodēti, ar simboliem izteikti dati, rīkojumi (ieceres, domas, ziņojumi)
Kanāls – informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam;
Saņēmējs – persona, kam paredzēta informācija un kura to interpretē.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register