Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199070
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi. Piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas produkta īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei utt. prioritātei. Var mainīties arī sabiedrības attieksme pret noteiktiem uzņēmumiem, var veidoties jaunas formālas un neformālas grupas sabiedrībā utt.
Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetofoni, datori, Internet u.tml. tehnika būtiski ietekmēja reklāmas formu un to daudzveidību).
Tiesiskie apstākļi var veicināt vari ierobežot mārketinga komunikāciju attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājumu ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest prāvus zaudējumus).
Tirgus apstākļi iekļauj sevī galvenos faktorus: tirgus veidi; produkta raksturojums; produkta dzīves cikls; pircēju rīcība tirgū; sadales kanālu vadīšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1362299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register