Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281454
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmai nepieciešams uzstādīt mērķi, kāda tā būs. Informatējoša reklāma dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāieveido primārais pieprasījums pēc produkta. Pārliecinošā reklāma kļūst svarīga stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kad par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot kopējā preču masā izlases pieprasījumu pēc kādas preces. Bieži reklāmas ir salīdzinošs raksturs, kad akcentē kādas preces priekšrocības. Atgādinoša reklāma ir sevišķi nepieciešama preces brieduma stadijā, kad pircēja atmiņā jāsaglabā šīs preces pievilcīgās īpašības .
Reklāmas izmaksas ietekmē dažādi faktori. Produkta dzīves cikla posms. Jauno produktu ieviešana tirgū saistīta ar samērā lielām reklāmas izmaksām, jo ir jāinformē par to īpašībām, priekšrocībām, jāpārliecina patērētājs to patērēt. Produkta raksturojumi. Jo vairāk tirgū ir līdzīgu produktu, jo vairāk līdzekļu jāplāno reklāmai, un pretēji. Tirgus daļa. Samērā liela uzņēmuma produktu tirgus daļa saistīta ar attiecīgi lielākām izmaksām nekā situācijā ar mazāku tirgus daļu. Konkurences līmenis. Tirgū, kur darbojas samērā daudz konkurentu, citos vienādos apstākļos jāparedz vairāk izmaksu reklāmai, nekā tirgū, kur nav lielas konkurences. Reklāmas izmaksu plānošanas procesā uzņēmumiem labi ir izmantot preču realizācijas apjoma un reklāmas izmaksu savstarpējās atkarības modeļus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1334331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register