Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674708
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Produkta kvalitāte ir produkta spēja veikt patēriņa funkcijas un šo kvalitāti raksturo drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība un ātrums. Būtiski ir izstrādāt produktu nozīmīgās iezīmes, lai tos spētu atšķirt no konkurentu produktiem, piemēram, izveidot dažādas īpatnības, kuras spēj savaldzināt pircēju, kā arī būtisks ir stils jeb dizains, jo veiksmīgi izveidots tas spēj piesaistīt pircējus.
Produkta marka ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem un būtībā tas identificē pārdevēju vai ražotāju. Komunikācija zīmolam un tā pārstāvētajai precei ļauj nodibināt uzticības pilnas attiecības ar patērētājiem. Zīmola veiksmes mēraukla – tā ir zīmola spēja laika gaitā saglabāt inovācijas spējas, relevantumu un savu reputāciju. Zīmols var nodzīvot ļoti ilgi, ja par to pastāvīgi rūpējas – nepieļauj kvalitātes pazemināšanos, nepieļauj viltojumu ražošanu, preces vai tās ārējā veidola novecošanu. Īsti zīmoli pastāvīgi velta laiku, uzmanību un radošos centienus, lai mēģinātu noturēt sev vēlamo pozīciju un saglabātu pozitīvu pircēju viedokli. Veiksmīgi pozicionēts zīmols ir tas, kurš savu preci prot padarīt īpašu daudzu citu vidū un savā ziņā padara patērētāju atkarīgu. Zīmols dzīvo tik ilgi, cik ilgi tas dzīvo patērētāja apziņā, un spēcīgs zīmols iemanto uzticības garantiju. Tradicionāli, kas nāk prātā saistībā ar zīmoliem, ir to dzimtene, jo nācija un ar to asociētie zīmoli patērētāju apziņā iesakņojas visai spēcīgi, kā arī nacionālā piederība asociējas ar kvalitātes zīmi. Tajā pašā laikā globalizācija dara savu, un arvien biežāk zīmoli kļūst internacionāli – bez konkrētas piesaistes kādai vietai. No katra uzņēmuma personīgi ir atkarīga izvēle par produkta markas veidošanu, jo ne visiem tai ir nepieciešams, kā arī tas prasa lielus naudas līdzekļus. Izstrādāt šo zīmolu var veicināt arī ārējā vide, piemēram, konkurenti, likumdošana. Zīmols sevī iemieso dažādas īpašības, ar kurām tas asociējas, ar labumiem un vērtībām, kuras precīzi norāda uz visa uzņēmuma vērtībām. Zīmols var pārstāvēt kādu kultūru, vai tam var būt kāda noteikta personība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register