Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792712
 
Evaluation:
Published: 17.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketētājs starptautiskā tirgū sastopas dilemmu – mūsdienu tirgus globalizācijas apstākļos - cik lielā mērā var standartizēt produktu vai produktu līniju – lai neietekmētu negatīvi pircēja uztveri un uzvedību.

Lai pieņemtu šādu lēmumu – jāaplūko visi produkta mainīgie.

Mērķa tirgū preci ietekmēs tikpat valdība caur likumdošanu (etiķeti, gala cenu), kā arī spēkā esošās pircēju vēlmes un patēriņa tradīcijas.
Tādējādi dažas no oriģinālās preces dimensijām var būt ārvalsts tirgus prasībām neatbilstošas – piem. tirdzniecība marka (brand name), izskats, iepakojums.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1177873
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register