Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:271827
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Svarīgs mārketinga elements ir produktu vadīšana. Jo, lai apmierinātu pircēju vajadzības, vispirms jāveic tieši produkta plānošana. Tā ietver uzmanības vēršanu uz produkta īpašībām, dizainam, iesaiņojumam un citiem elementiem.
Svarīga ir noteiktas markas (to saprot kā „brendu”) izstrāde. Produkta plānošanas laikā jādefinē gan produkta jēdziens, gan tā klasifikācija.
Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū.1
Pastāv trīs produktu līmeņi:
Pirmais līmenis ir produktu lietošanas vērtība.2
Otrajā līmenī svarīgākās ir tās produkta īpašības, kuras var just ar maņu orgāniem. Tas ietver produktam raksturīgās iezīmes, marku, izskatu, iesaiņojumu, kvalitāti.3
Brends – produkta īpašību kopums, kas nosaka patērētāja izvēli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register