Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932245
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. Dzīves cikls.
Tagad kompānija atrodas brieduma stadijā. Nedaudz samazinājās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo preci jau ir atzinis pircēju vairākums. Dotā momentā kompānijā ir stabilais briedums. Realizācijas apjoms ir nemainīgs, jo o nodrošina atkārtotie pirkumi. Firma, lai tik un tā palielinātu realizācijas apjomu izmanto mārketinga pasākuma modifikāciju:
• Piedāvā dažāda veida atlaides;
• Izmanto reklāmu- televīzijā, radio, presē;
• Aktīvi piedāvā garantijas;
• Piedāvā servisa pakalpojumus.
Šis cikls būs vēl samēra ilgu laiku – un pēc tam sāksies krituma cikls. Galvenie cēloņi būs:
• Tehnoloģiska atpalicība;
• Patērētāju vajadzību maiņa;
• Konkurences pastiprināšanās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register