1. Visbūtiskākais politiskais faktors ir MK izdotais likums “Labturības prasības cāļu turēšanai un izmantošanai gaļas ražošanai”, jo, ja mainās likumā noteiktās prasība, tad uzņēmuma arī uzreiz ir jāpielāgojas normatīvajiem aktiem.
2. Visbūtiskākais ekonomiskais faktors ir valsts vidējā darba alga pieaugums, jo, pieaugot naudas līdzekļiem, pieaug arī velmē pēc kvalitatīvāku preču iegādes.
3. Visbūtiskākais sociālais faktors ir labi zināms zīmols Latvijas sabiedrībā, jo uzņēmums valstī darbojas jau daudzus gadus un ir jau vairākas reizes pierādījis sava zīmola kvalitāti un to, ka patērētājs var uzticēties šim zīmolam.
4. Visbūtiskākais tehnoloģiskais faktos ir videi draudzīgas un ekonomiski pamatotas tehnoloģijas, jo uzņēmums domā ne tikai par savu izaugsmi, bet gan arī par vides uzlabošanu un sava produkta kvalitāti.
5. Visstiprākā uzņēmuma puse ir tas, ka uzņēmums ir ieguvis 4 kvalitātes sertifikātus, kas simbolizē produkcijas kvalitāti, ar šo sertifikātu palīdzību uzņēmums spēj sev vairāk piesaistīt patērētājus.
6. Visvājākā uzņēmuma puse ir tas, ka uzņēmuma ražotne izplata nepatīkamas smakas tuvākajā apkaimē, jo tas traucē tuvumā esošajiem iedzīvotājiem, lai to novērstu uzņēmumam vairāk vajadzētu domāt par atkritumu pārstrādi tā, lai no tās nerastos nepatīkamās smakas.
7. Būtiskākā iespēja uzņēmuma ir eksportēt uz Japānu un citām pasaules valstīm, jo tas veicina uzņēmuma popularitāti citās valstīs, kā arī veicina uzņēmuma attīstību, jo katrā valstī ir savas produkcijas prasības, kas palīdz pilnveidot un attīstīt produkciju.
8. Būtiskākais drauds uzņēmumam ir putnu slimību izplatība, jo tas uzņēmumam var ienest lielus zaudējumus un apstādināt uzņēmuma ražotni uz nenoteiktu laiku, lai to novērstu uzņēmuma ražotnē jāuztur stingras sanitāras prasības.