Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:183845
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Runājot par redaktoru kā vadītāju, noteikti jāpiemin līderības teorijas, kas skaidro visu vadītāju darbības un raksturlielumu specifikām.
Līderība tiek definēta dažādi atkarībā no pētnieciskās skolas vai virziena psiholoģijā, kuru pārstāv definīcijas autors. Tā Dž. Ivancevičš un M. Matesons līderību saprot kā indivīda ietekmi uz grupas uzvedību, neizmantojot piespiešanas metodes. Edvina Fleišmaņa variantā līderība ir sekotāju darbības ietekmēšana ar komunikācijas palīdzību noteikta mērķa vai mērķu sasniegšanai.1
Atsaucoties uz kāda uzņēmuma apkalpošanu un īpašībām saka, ka uzņēmuma darbība un darbinieki ir tādi, kāds ir uzņēmuma vadītājs. Līdzīgi uzskati tiek pausti, izsakoties par kādu laikraksta politiku, saturu un stilu to, galvenokārt, nosaka redaktors – kāds redaktors, tāds medijs (laikraksts, TV, internets).
Nosauktie piemēri ilustrē līderības teoriju, jo līderība ir uzņēmuma un tā personāla darbības ietekmējošs faktors.
Iepazīstoties ar kāda laikraksta saturu, līderības teoriju labs pārzinātājs, iespējams, varētu noteikt redaktora līderības stilu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1145508
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register