Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918673
 
Evaluation:
Published: 31.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pieņemsim, ka uzņēmuma līdzšinējā gada peļņa ir 15 000 Ls un mērķis ir, ieguldot reklāmas pasākumos 4000 Ls, ilgtermiņā panākt 30% izaugsmi, jeb + 45000 Ls, respektīvi, pēc diviem gadiem gadā uzņēmumam jābūt 19 500 Ls lielai peļņai. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir mazs, tad tajā strādā 3 cilvēki – direktors=grāmatvedis, mārktinga speciālists=pārdevējs un kurjers jeb sagādnieks, kurš piegādā pasūtītās datorspēles.
Pirms reklāmas izveides ir jāsāk ar tirgus izpēti. Jānosaka tirgus lielums, konkurenti, to piedāvāta produkcija, veidotās akcijas, reklāmas, cenas, klientu loks, mājaslapas, pakalpojuma kvalitāte, pircēju atsauksmes, internet pieejamība un citi faktori. Nākamais solis ir noteikt mērķaudotoriju, uz kuru reklāma tiks orientēta, tie var būt dažāda vecuma, dažādās pilsētās. Aktīvākie datorspēļu spēlētāji ir cilvēki vecumā no 3 – 20 gadiem, bet pircēji ir to vecāki, tapēc, lai noteiktu cenu, ir jāzin +/- vidējie nodarbināto laužu ienākumi.
Uzņēmumam jādarbojas internet vidē, tātad tam jābūt internet veikalam ar labi saprotamu un pārskatāmu mājaslapu, bet ja tās nav, tad izmantojot piemēram http://www.ecube.lv pakalpojumus, to iespējams izveidot.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register