Summaries, Notes
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos-
Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos
Saskaņā ar pašreizējo normatīvo un tiesisko regulējumu juridiskā atbildība par zaudējumiem, kas radušies ļaunprātīgas datu izmantošanas dēļ ir jāuzņemas attiecīgajam tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu krāpniekam, bet sociālā tīkla turētājs atbildību neuzņemas un attiecīgi, ja nav iespējams atrast šo tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu krāpnieku, tad lieta tiek izbeigta un kompensācijas par nodarīto kaitējumu nav piedzenama, tādējādi būtu jāparedz sociālo tīklu dalīta atbildība par šāda veida krāpnieciskas tiešsaistes reklāmas un sīkdatņu izplatību un publisku nodrošinājumu.
Nepieciešams nodrošināt drošības informācijas apmaiņu tiešsaistes reklāmas nozarē, lai novērstu tās ļaunprātīgu izmantošanu, nodrošinot cilvēkttiesību neaizskaramības un privātās dzīves ievērošanu digitālajā vidē.
Izzināt, apkopot un publicēt ļaunprātīgās tiešsaistes reklāmas un sīkdatnes, lai novērtu to lietošanu un pasargātu personu datu ļaunprātīgas izmantošanas iespēju.
Uzlikt par pienākums komunikāciju uzturētajam digitālajā vidē nodrošināt personu brīvas, nepiespiestas izvēles iespēju vai nu piekrist un sniegt piekrišanu datu apstrādei kā rezultātā rodas iespēja saņemt reklāmas un sīkdatnes digitālajā vidē, vai otrs variants viegla, saprotama un brīva iespēja neapstiprināt šis datnes, tādējādi, izvērtējot bijušā ASV prezidenta Obama mudinājumu par pogas “Neizsekot” izveidi, kas attiecīgi atļautu digitālās vides lietotājiem kontrolēt savu datu izsūtīšanu trešajām personām.
Izstrādāt un ieviest vienotu sūdzību iesniegšanas profilu par vietnēm, kuras nepiedāvā saņemt atteikšanās iespēju no reklāmas un sīkdatņu konta, papildus izstrādājot vienotu regulējumu šo kontu uzturētājiem, nosakot atbildības līmeni.
…
Tiešsaistes sociālais tīkls var būt izveidots ar konkrētu mērķi, piemēram – izveidot un uzturēt savstarpējus kontaktus profesionālām vajadzībām (gan darba meklētājiem, gan darba devējiem), šādi portāli sniedz nozīmīgu informāciju, nav jāpavada ilgstoši laiks informācijas meklēšanai, jo tā apkopota vienuviet. Tiešsaistes sociālie tīkli var būt domāti kā šauram draugu un paziņu lokam, tā arī plašam indivīdu lokam un uz tiem attiecas Vispārējā datu regula. No fizisko personu datu aizsardzības viedokļa svarīgi, vai tiešsaistes sociālo tīklu lietotājs ir piekritis savai datu apstrādei šādam mērķim (reklāmas saņemšanai) un vai ir informēts kādam nolūkam personas dati tiek nodoti trešajām personām. Tiešsaistes sociālo tīklu pakalpojumu sniedzēji ir atbildīgi arī par trešo personu rīcību, ja tiek sniegta iespēja piekļūt sociālo tīklu portālu lietotāju datiem. Praktiskā darba teorētiskā bāze sastāv no publikācijām juridiskajos izdevumos, starptautiskajiem dokumentiem, interneta resursiem, literatūras un speciālistu izvirzītajiem viedokļiem par konkrēto jomu. Praktiskā darba mērķis ir sniegt reklāmas un sīkdatnes sociālajos tīklos izmantošanas jēgu, veidu, izpētīt normatīvo aktu regulējumu un tiesiskās attiecības starp normatīvā akta regulējumu un cilvēktiesībam digitālajā vidē. Mērķis tiks sasniegts izvērtējot publikācijas juridiskajos izdevumos, starptautiskos dokumentus un speciālistu paustos viedokļus
- Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā
- Reklāma
- Reklāma un sīkdatnes sociālajos tīklos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Summaries, Notes for university4
-
Mūzika un reklāma. Mūzika reklāmā
Summaries, Notes for university3
-
Reklāma un tās loma ekonomikā, attīstības raksturojums. Reklāmas lomas raksturojums mārketingā; klasifikācija
Summaries, Notes for university9
-
Reklāma un tās loma ekonomikā, attīstības raksturojums, klasifikācija
Summaries, Notes for university5
-
Reklāma kā komunikācija
Summaries, Notes for university7