Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311403
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ja man liktu definēt jēdzienu „reklāma”, es teiktu šādi: reklāma pati par sevi ir metriāls (video rullītis, papīra bukletiņš, stends u.tml.), kura mērķis ir prezentēt noteiktu produktu un radīt interesi cilvēkos, rosināt vēlmi pie šī produkta tikt, iegūt savā īpašumā.
Izrakājot pieejamās vārdnīcas izvēlējos šādas definīcijas: „Uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi, video - vai kino sižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u.c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi, popularizēt (ko), lai palielinātu pieprasījumu (pēc tā) un gūtu peļņu.”1
„Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register