Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659702
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

No lat. val reclamere – skaļi kliegt. Reklāma ir informācijas izplatīšanas pasākumu kopums. Ikdienā ar vārdu „reklāma” visbiežāk tiek saprasti vēstījumi par precēm vai pakalpojumiem, ko ar plašsaziņas līdzekļu (radio, televīzija, avīzes, internets) palīdzību izplata tirdzniecības uzņēmumi, lai ietekmētu patērētāju. Citi reklāmas mērķi var būt firmas tēla uzlabošana vai tieši otrādi – vērst reklāmu pret kādu konkurenta firmu un pārspīlēti parādīt tās negatīvās īpašības. Reklāmas galvenais uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc preces. Reklāma par savu piedāvājumu vienmēr saka labu, nekad sliktu.1 Lai reklāma būtu efektīga un sasniegtu tās galveno mērķi – palielināt uzņēmuma produkcijas vai pakalpojumu kopējo apgrozījumu, tai ir jābūt atbilstošai esošajai tirgus situācijai
Attiecībā uz reklāmas pasākumu tiešo iedarbību bieži tiek uzsvērti arī reklāmas mērķi, kuri izriet no reklāmas iedarbības pakāpēm. Ievērojot to, reklāmai jāpievērš uzmanība (Attention), jāmodina interese (Interest), jārada vēlēšanās pirkt (Desire) un, visbeidzot, jānoved pie pirkuma (Action) (“AIDA princips”). Nosauktās četras pakāpes dažreiz tiek savienotas trijās, veidojot kognitīvos, afektīvos un uz pirkšanas uzvedību attiecināmos reklāmas mērķus…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register