Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:836042
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir informācijas izplatīšana , tās nodošana plašākai auditorijai. Latviešu autori V.Praude un J.Belčikovs reklāmas jēdzienu skaidro kā komunikācijas izpausmi ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Parasti literatūras avotos, katrs autors sniedz savu redzējumu uz jēdzienu terminu, bet skaidrojuma nozīme visiem ir aptuveni vienāda, tik atšķiras definīcijas.
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tā. Reklāmai ir jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojuma saskaņā ar godprātīgu praksi un godīgas konkurences principiem. Reklāma ir atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības formas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register