1. uzdevums
Analizēt kompāniju reklāmas darbību, kas ražo vai pārdod smaržas.
IEVADS
Šajā uzdevumā analizēšu trīs smaržu kompānijas – Estee Lauder, Christian Dior un Elizabeth Arden
Estee Lauder
SIA Estee Lauder ir starptautiska kompānija, kuras pirmsākumi meklējami 1946. gada, Ņujorkā, kad Džozefs Lauders un viņa sieva Estee, atklāja pirmo kosmētikas līniju. 1968. gada kompānija paplašināja savu darbības lauku, radot pirmās dermataloģiski un alerģiski testētās smaržas.
YvesSaintLaurent
1957. gadā savu karjeru uzsāka Dior modes namā kā galvenais dizaineris. Tā viņš kļuva par jaunāko dizaineri pasaulē (21 gads). Četrus gadus vēlāk, 1961. gadā, viņš atvēra pats savu modes namu Parīze. 1964. gada Y. Saint Lauren nāk klajā ar savām pirmajām sieviešu smaržām.
Elizabeth Arden
1915. gada Elizabete uzsāka savu karjeru atverot vairākus skaistumkopšanas salonus visā pasaulē. Visā pasaule Amerika bija pazīstama ar trīs lietām: šujmašīnām, Coca Cola un Elizaeth Arden. 1934. gada lielus panākumus guva viņas pirmās smaržas ”Blue Grass”.
Estee Lauder
Teksts, saukļi
”The most beautiful face in the world? It's yours!”
Visskaistākā seja uz pasaules? Tava!
Estee Lauder ticēja, ka katra sieviete var būt skaista un vēlējas lai tā domā arī pašas sejas īpašnieces.
”Bringing the best to everyone we touch.”
Padarīt labāku ikvienu, kam pieskaramies.
…