Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:647836
 
Evaluation:
Published: 19.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

3. Reklāmas radošie un mediju komunikācijas plāni. Kopīgais? Atšķirīgais?
Kopīgais ir pamats. Abām nozarēm galvenais ir izvirzīt mērķus un uzdevumus. Ir jāveic neliela lauka izpēte. Abiem plāniem ir nepieciešams noteikt mērķauditoriju. Abi plāni var (bet ne vienmēr) tieši uzrunāt mērķauditoriju. Ļoti kopīgs aspekts ir zīmola popularizēšana. „Proti, Programmu apsaimniekotāji nodrošina, lai projektu ieviesēji pildītu savas saistības ar finanšu instrumentu redzamības jomā, piemēram, izmantotu atbilstošus logotipus, apliecinot saņemto atbalstu” Lai arī mērķi dažādi (piemēram, reklāma vēsta par konkrētu zīmolu, komunikācijas plāns nodrošina partneru logotipu izvietošanu.), zīmolu popularizēšana ir kopīgs aspekts.
Atšķirīgais – kā jau paši termini to norāda reklāmas mērķis ir reklamēt, komunikācijas - komunicēt. Komunikācijas plāns vairāk balstās tieši uz informēšanu. Tam ir jāieinteresē galvenokārt medijus, sadarbības partnerus, projekta ieviesējus, jāveido regulāra komunikācija ar šiem cilvēkiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register