Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452249
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai efektīvi izmantotu personiskās komunikācijas, uzņēmumiem jāveic noteikti mārketinga pasākumi:
- Jānoskaidro ietekmīgas organizācijas un ietekmīgas personas un jāpieliek pūles, lai tos pārliecinātu.
- Pašiem jāveido „viedokļa līderi”, dodot iespēju dažiem pircējiem iegādāties uzņēmuma preces ar atvieglojumiem;
- Mērķtiecīgi jāizmanto ietekmīgi cilvēki, veidojot komunikācijas ar pircējiem.
- Jāattīsta verbālas komunikācijas starp patērētājiem, klienti jāmotivē izplatīt labvēlīgu informāciju par uzņēmumu un tā produktiem.
- Jāattīsta patērētāju saskarsmes internetā, jāveicina to patēriņa pieredzes izplatīšana un viedokļu apmaiņa.
Masveida komunikācija ietver informācijas izplatīšanas līdzekļus, kuri sniedz informāciju bez personisko kontaktu un atgriezenisko saišu izmantošanas:
- Masu informācijas līdzekļi (avīzes, žurnāli, radio, televīzija, internets, mobilie telefoni u.c.).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register