Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:410744
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas kampaņas un ētika.
Veidojot reklāmas kampaņu, reklāmas veidotājiem būtu nepieciešams ņemt vērā arī reklāmas ētiskās puses. Ar ētisku reklāmu vai reklāmas kampaņu saprot darbību, kas atbilst ne tikai valsts likumdošanai, bet arī morāliem principiem, lai arī ētiskā puse pastāv gandrīz visos reklāmas lēmumos, par šo tēmu raksta tikai daži pētnieki.
Ētisko lēmumu pamatā ir vairākas koncepcijas. Pirmā – tās ir saistības. Gan cilvēki kā indivīdi, gan arī kompānijas kopumā veido sarežģītu mijattiecību mezglu. Uz kompānijām attiecas atbildība, saistības un pienākumi. Tādējādi reklāmas nozarei ir jākalpo sabiedrībai, kurā tā funkcionē. Reklāmas nozares darbiniekiem ir daudz pienākumu – turēties pie likumdošanas, palīdzēt savam uzņēmumam gūt peļņu, labi apkalpot klientus, pienākumi pret savu darba devēju utt. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register