Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234573
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Situācijas analīze. Pirmais solis reklāmas plāna izstrādē ir nevis plānošana, bet „augsnes“ iztaustīšana, citiem vārdiem, no komunikācijas viedokļa uzņēmuma stāvokļa pētīšana un apskats. Šīe iedaļa detalizē svarīgas informācijas un tendenču meklēšanau un analīzi, kas ietekmē tirgu, konkurenci, patērētāju uzvedību, paši kompāniju un preci, vai marku.
Problēmas un iespējas. Kā jebkurā biznesa un mārketinga plānošanā, viens no situācijas analīzes veidiem – problēmas noteikšana, kuras var rasties un iespējas, kuras var būt radītas un izmantotas. Reklāma eksistē, lai risinātu komunikācijas problēmas, kas ietekmē uz reklāmas mārketinga panākumiem. Reklāma spēj atrsisināt ne tikai ‚tas problēmas, kas saistītas ar reklāmas uzrunu, tādas kā attiecības, uztvere, zināšanas un informācija. Tā var atrisināt problēmas ar preces cenu vai tās pieejamību, taču uzruna var mainīt viedokli par to, ka cena pārāk augsta.
Stratēģiskie reklāmas risinājumi. Eksuistē atslēgas risinājumu grupa, kuri ir kritiski reklāmas stratēģijas izstrādē: mērķu un mērķauditorijas noteikšana, konkurētspējīgās priekšrocības, imidža un individuālo tirgus markas atšķirību izveidošana. Mērķauditorijas izvēle. Reklāmaa nosaka mērķauditoriju – cilvēkus, kurus var aptvert ar noteiktiem reklāmas mēŗkiem un noteiktu uzrunu. Mērķauditorija bieži var tikt pielīdzināta mērķtirgum, taču bieži tajā ietilpst cilvēki, kas nav potenciāli pircēji.
Preces raksturojums un konkurētspējīgās priekšrocības. Svarīgs solis konkurētspējīgās priekšrocības noteikšanā ir preces analīzes salīdzinājums ar konkurentu preci. Preces īpašību analīze – vienkāršs veids kā strukturēt darbu. Vispirms nepieciešams sastādīt tabulu ar uzskaitītām svarīgām preces īpašībām un konkurentu preces īpašībām. Pēc tam ir jāsaprot, cik svarīga ir katra īpašība mērķauditorijai, un novērtēt personīgo preci pēc šīm īpašibām.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register