Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147634
 
Evaluation:
Published: 04.01.2022.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Radio un Vides reklāmas daļas tirgū paliek gandrīz neizmanīgas gadu laikā, jo radio ir diezgan universāla lieta, kas palīdz sasniegt daudzus šoferus. Uzlabojoties ekonomiskai situācijai, arī šoferu un mašīnu skaits palielinās, tāpec radio reklāma turpinās augt kopā ar visu tirgu, bet nesamzainot savu % daļu tajā. Vides reklāmai līdzīga situācija, tā ļauj sasniegt daudzus cilvēkus un tāpat kā radio turpinās augt kopā ar tirgu.
Sliktāku sitāciju piedzīvo laikraksti uz žurnāli, jo tas vienkārši ir izmirstošs veids, kā sasniegt auditoriju, jo arvien mazāk cilvēku pērk avīzes, jo ir daudz digitālie ziņu portāli, kur var lasīt ziņas, par brīvu
2020.gadā bija mēdiju tirgus kritums salīdzinājumā ar 2019, bet tas ir loģiski, jo pandēmija iedragāja visu ekonomiku kopā, bet jau uz 2021 ir neliels kāpums un eksperti uzskata, ka kāpums turpināsies, ja nenotiks kārtējais lielais lokdauns.
3. Reklamētākie produkti/ zīmoli, izmaiņas dinamikā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register