Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:748531
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

9.7.7. Kravu saglabāšanas pamatnoteikumi, veicot kravas un komercdarbus Rīgas Preču kravu terminālā
Kravas termināla darbinieki, kā arī komersantu darbinieki, kas nosūta un pieņem kravas no dzelzceļiem, ir atbildīgi par šo kravu saglabāšanas nodrošināšanu un iemeslu un apstākļu, kas rada kravu zaudējumus, novēršanas darbu organizēšanu.
Kravas nesaglabātības galvenās pazīmes ir daudzuma iztrūkums salīdzinājumā ar pavadzīmē noradītiem datiem, kravas kvalitātes pasliktināšana vai tā pilnīgs nederīgums izmantošanai.
Kravu nesaglabātības, pārvadājot tās pa dzelzceļiem, galvenie iemesli ir dažādi tehnoloģijas un kravas un komercoperāciju izpildīšanas noteikumu pārkāpumi.
Vagonu rūpīga tehniskā un komercapskate, tikai droši sagatavoto pārvadāšanai kravu pieņemšana attiecīgajā kvalitatīvā un derīgā iepakojumā un tarā, pareiza kravas svara un vietu daudzuma noteikšana, kravu iekraušanas noteikumu izpildīšana, laicīga, pilna un precīza pārvadājumu dokumentācijas noformēšana ir pieņemto pārvadāšanai kravu saglabātības nosacījumi.
Kravu saglabāšanas nodrošināšanai jāveic iekraušana tikai nebojātos, derīgos kravas pārvadāšanai vagonos, kuri ir attīrīti no gružiem un kravas atlikumiem, bet, ja nepieciešams, mazgātos vagonos.
Ja kravas pieņēmējs nosūtītājs izsniegtas pārvadāšanai kravas taras vai iepakojuma ārējās apskates laikā konstatē augstāk minētos trūkumus, kas var radīt zaudējumus vai bojājumus, kravas nosūtītājam jālabo tara un iepakojums, lai nodrošinātu kravas pilnīgu saglabātību pārvadāšanas laikā.
Turklāt, ļoti svarīga kravas saglabātības nodrošināšanai ir kravu salikšanas pareizība vagonos ar pilnu vagona kravnesības un ietilpības izmantošanu. Kravas svars vienmērīgi jāsadala visā vagona grīdas laukumā, nedrikst koncentrēt smagas kravas vagona vienā pusē. Nav atļauts iekraut vienā vagonā kravas, kuras kopēja iekraušana un pārvadāšana var sabojāt.
Pārvadājot kravas atklatā ritošā sastāvā kravas pieņēmējam nosūtītājam jāpārliecinās par kravas zaudējuma pazīmju trūkumu. Ja vagonu nodošanas laikā tiek konstatēti tehniskie vai komercbojājumi, kravas atklatā ritošā sastāvā iztrūkuma vai bojājumu pazīmes, kravas izdošana jāveic saskaņā ar 08.04.2003. MK noteikumu Nr.158 “Kravas izsniegšanas noteikumi” prasībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,70 €
Work pack Nr. 1245807
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register