Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:974025
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mērķauditorijas
Preču sortiments ir izvēlēts, ar domu, ka lielākā daļa klientu ir sievietes, vecumā no 16 līdz 50 gadiem, ar vidēju ienākumu līmeni.
Apavi un apģērbi veikalos ir piemēroti gan jaunām sievietēm ar dažādām stila un modes prasībām, gan pusmūža cilvēkiem, kuriem ir ļoti svarīgs nosacījums apavu un apģērba iegādei ir to ērtums, kvalitāte un, protams, atbilstoša cena.

Pēc Katlipa, Sentera un Brūma (Cutlip S., Senter A., Broom G., 2002) pētījumiem, “cilvēki ar zemu pašnovērtējumu, kuri jūtas sociāli mazvērtīgi, ir vieglāk ietekmējami ar pārliecināšanas nolūkos nosūtītiem paziņojumiem nekā cilvēki ar augstu pašnovērtējumu, kuriem apkārtējo cilvēku viedoklis ir gluži vienaldzīgs.”
Līdz ar to, ja daļu no cilvēkiem neietekmē reklāmas televīzijā, radio un presē, kā arī internetā piedāvātā informācija, tad, iespējams, iespaidu atstāj citas aktivitātes un īpašie notikumi, lai radītu publicitāti, interesi un izraisītu diskusiju sabiedrībā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register