Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307290
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Efektīvās sabiedriskās attiecības vienmēr ir process, un tas sākas ar izpēti. Mūsdienās pētījums tiek uzskatīts par neatņemamu plānošanas, programmas veidošanas un novērtēšanas daļu. Pirms var sākt jebkādu sabiedrisko attiecību programmu, nepieciešams iegūt informāciju, savākt vajadzīgos datus un tos analizēt. Tikai tad, ja tas iz izdarīts, uzņēmums var sākt pieņemt lēmumus un veidot stratēģijas efektīvu komunikācijas programmu īstenošanai.
Lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un apmierināt tās vajadzību pēc informācijas, var izmantot dažādus pētījumus. To izvēle parasti ir atkarīga no pētījuma tēmas un situācijas. Nozīmīgie faktori, protams, ir arī budžets un laiks, kā arī, cik lielā mērā attiecīgā situācija tiek uzskatīta par nozīmīgu.
Pētījumi ir metode, kas tiek izmantota praktiski katrā sabiedrisko attiecību programmas posmā. SA darbinieki pētījumus izmanto vairākiem mērķiem:
Lai panāktu uzticēšanos no vadības puses;
Lai definētu auditorijas un segmentētu publiku;
Lai formulētu stratēģiju;
Informācijas pārbaudei;
Lai uzņēmuma vadība būtu informēta par visā izņēmumā notiekošo.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1311073
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register