Uztveres un iztirzāšanas trūkumi no komunikācijas zinātnes viedokļa:
1.PR kā publicistiskās komunikācijas vai publicistikas fenomena sistemātiska iztirzāšana mūsu disciplīnā vēl ir izteikti nepietiekami attīstīta.
2.PR līdz šim bieži tiek iztirzāts neadekvāti, ļoti reducēti izprotot funkciju.
3.Vācijā komunikācijas zinātne līdz šim bija ļoti stipri centrēta uz produktiem un kopš astoņdesmitajiem gadiem arī uz recepciju un iedarbību. Pati producēšana tika pētīta tikai žurnālistikas aspektā.
4.Komunikācijas zinātne joprojām bieži tur aizdomās PR darbību un profesionālo jomu par ideoloģiju.
5.Ir jādiagnosticē nedaudz paradoksālā situācija, ka komunikācijas zinātnes ietvaros pietrūkst apziņas par PR sabiedrisko aktualitāti, par līdzekļu izmantošanas zināšanām, par PR iedarbību.…