Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:851536
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga jeb sadales kanāli ir uzņēmums vai arī atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Ar mārketinga kanāliem saistītie lēmumi ir vieni no svarīgākajiem, kas jāpieņem vadībai, jo izvēlētie kanāli būtiski ietekmē visus pārējos mārketinga lēmumus. Starpnieki ražotājiem var piedāvāt daudz vairāk pakalpojumu nekā viņi to spēj izdarīt patstāvīgi, bet darbības specializācija un atsevišķu funkciju izpilde var nodrošināt pircējam nepieciešamo preču sortimentu un augstu apkalpošanas kultūru.
Mārketinga kanāla dalībnieki izpilda kādu vai vairākas no šīm funkcijām: ievāc informāciju par potenciālajiem un esošajiem klientiem jeb tiek apkopota un apstrādāta informācija, kas ir nepieciešama sadales un apmaiņas procesa plānošanai; izstrādā un izplata pārliecinošus paziņojumus, lai stimulētu pirkšanu, tas iekļauj dažādas mārketinga darbības, piemēram, reklāmas izstrāde un izplatīšana; panākt vienošanos par cenu un citiem noteikumiem; kontaktu dibināšana jeb sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciālajiem patērētājiem, ar vairum- un mazumtirgotājiem; preču pielāgošana – darbības, kas saistītas ar preču ražošanu, montāžu un iesaiņošanu ar mērķi, lai patērētājs to adaptētu; nodrošināt fiziski eksistējošu preču secīgu uzglabāšanu un pārvietošanu; uzņemties ar kanālu darbību saistītus riskus; finansēšana jeb meklējumi iegūt un izmantot līdzekļus, lai segtu izdevumus un lai nodrošinātu sadales kanālu sekmīgu darbību.1
Kanāla līmeņi:
Nulles līmeņa kanāls jeb tiešā mārketinga kanāls ietver ražotāju, kas pārdod tieši gala klientam, izmantojot dažādas pārdošanas metodes;
Viena līmeņa kanāls ietver vienu pārdošanas starpnieku, patērētāju tirgū šāds starpnieks ir tas tirgotājs, kas pārdod preces mazumtirdzniecībā, bet biznesa tirgū starpnieks varētu arī būt preču realizācijas aģents vai brokeris.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register