Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218514
 
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pēc produkta izstrādes un cenas noteikšanas, ir nepieciešams pārvietot un izplatīt to patērētājiem. Lai nodrošinātu šo svarīgo mārketinga darbību, ir jāveido sadales kanāli.
Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.
Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Visi dalībnieki jebkurā sadales kanālā izpilda vienu vai vairākas funkcijas:
Kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciālajiem pircējiem (vairum- un mazumtirdzniecības tīkliem, aģentiem u.c.), darījumu slēgšana.
Pārrunu organizēšana – pārrunas, lai vienotos par cenām un citiem līgumā paredzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz produktiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register