Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:854962
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Dzīves stila analīze ir ļoti populāra reklāmas aģentūru vidū, kas tiek attiecināmi uz konkrētiem brandiem (piem., Martini) un dzīves stilu.
Personība - var, protams, uzskatīt, ka šeit nav īpašas sakarības starp produkta izvēli un personību, tomēr pētījumi liecina, ka ir. Pircēja un branda personība/ individualitāte ir izvēle, ko nosaka tieša personīgo īpašību manifestācija. Personības segmentācija ir vairāk iedarbīga tad, kad izvēle attiecas uz sevis izteikšanos, piemēram, brands ir tas, kas ļauj izpausties personībai.
Profila segmentācija
Profila segmentācija ļauj patērētāju grupai tikt klasificētai ar to kā viņus sasniegt ar komunikācijas medijiem (reklamēšana, tiešais pasts utt.). Pat ja psihografiskā segmentācija ir veiksmīga, analīze beigās vajag pētīt patērētāja profilu, piemēram, vecums un sociālais stāvoklis sabiedrībā, lai varētu komunicēt ar viņiem. Iemesls ir TV, radio un preses lasīšana un skatīšanas izpausmes veids.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register