Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837848
 
Evaluation:
Published: 12.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Atceries!
Būt par mūsu pārstāvi nozīmē sagaidīt katru klientu kā labāko draugu, lai viņam būtu vēlme atgriezties pie mums vēl un vēl.

Koncepts
Mēs esam cilvēkiem kustībā;
Ātrs, ērts serviss;
Noteikts cenu līmenis;
Izdevīgs darba laiks.

Nākotnes mērķi
Kompānijas pakalpojumu attīstības balstīsies uz mūsu klientu pieprasījuma vēlmēm:
”Mēs padarīsim dzīvi jaukāku un drošāku daudziem cilvēkiem, ko sastopam katru dienu, mēs esam vistuvāk.”

Kas ir serviss?
Serviss ir produkts – tas ir jāpārdod, tas ietver sevī trīs elementus:
1.veikals (izskats, pieejamība, vide);
2.Prece, produkti (izvēles iespējas, kvalitāte, cena, preces ekspozīcija);
3.Apkalpojošais personāls (atsauksmes, mūsu izvēle arī turpmāk, klientu apmierinātība).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register