Jebkura uzņēmuma sabiedrisko attiecību veidošanas pamatā, manuprāt, ir māka pasniegt, prezentēt un piedāvāt savu produkciju vai pakalpojumus sabiedrībai, līdz ar to nostiprinot sabiedrības uzticību uzņēmumam. Savā darbā apskatīju SIA „Madonas poligrāfists”, kura atrodas Madonā.
„SIA „Madonas poligrāfists” ir vidēji liels uzņēmums ar 15 darbiniekiem un tas tika dibināts 1994.g. Pašlaik uzņēmums nodarbojas ar poligrāfijas produkcijas izgatavošanu, sagatavojot darbu dizainus, veicot ofseta druku un pēcapstrādi. Uzņēmums izgatavo šādu produkciju: grāmatas un brošūras, katalogus un burtnīcas, veidlapas lentēs vai loksnēs uz ofseta vai paškopējoša papīra, reklāmas materiālus, plakātus, etiķetes, avīzes, kā arī citu produkciju. Šī uzņēmuma ražotne atrodas Madonā, bet domājot par klientu ērtībām, ir atvērti arī klientu apkalpošanas biroji Rīgā un Daugavpilī. Šobrīd uzņēmums 100 % pieder somu tipogrāfijai „Polytypos Oy”. Galvenais uzņēmuma tirgus ir Latvija un eksports sastāda tikai 7-10% no saražotās produkcijas. Galvenās eksporta pilsētas ir Pēterburga, Maskava un Kijeva, kuras izmanto SIA „Madonas poligrāfists” pakalpojumus žurnālu izdošanai.”1
Lai noskaidrotu, vai šajā uzņēmumā tiek izmantotas sabiedriskās attiecības un kā tas tiek darīts, telefoniski intervēju reklāmas menedžeri Madonā – Aigu Siliņu.
…