Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:187471
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Katra no šīm stratēģijām uzskatāma arī par integrācijas formu, un integrācija pieaug virzienā uz leju. Katra nākošā integrācijas forma ietver paaugstinātu atbildību, riskus, kontroli un peļņas iespējas. Kompānijām, kuras strādā ārvalstu tirgos jādomā par standartizācijas jautājumiem, tomēr, ja izpēte nav bijusi pietiekama, standartizācijas pieejas izmantošana var nest vairāk slikta nekā laba.
Līmenis, ko nosaka cik lielā mērā kompānija ir iesaistīta ārējā tirgus operācijās, nosaka starptautiskās mārketinga vadības organizāciju. Tas ir: eksporta nodaļa; starptautiskā apakšvienība; globālā organizācija.
Uzņēmumiem, kuri ir darbojas globāli, svarīgi izvēlēties, cik centralizēti vai decentralizēti norisināsies lēmumu pieņemšanas un ieviešanas process. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1246798
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register