Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593402
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskais mārketings ir gan zinātne, gan māksla vienlaicīgi. Lai izprastu starptautisko mārketingu nepieciešamas zināšanas tādās zinātnes sfērās, kā ekonomika, antropoloģija, kultūra, ģeogrāfija, vēsture, valodas, jurisprudence, statistika, demogrāfija u.c. sfērās.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules (globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālās ražošanas - realizācijas aktivitātes ar mērķi gūt peļņu. Starptautiskais mārketings ietver visas tradicionālā mārketinga aktivitātes, taču attiecībā uz globālo tirgu. Starptautiskā mārketinga būtība tādejādi atklājās tā globālajā uztverē.

Starptautiskais un vietējais mārketings- kopīgais un atšķirīgais.
Pirms uzņēmums pārdod savu preci tirgū ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam. Tādejādi gan vietējais, gan starptautiskais mārketings aizsākas no viena izejas punkta- vajadzību apzināšanas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1126233
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register