Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:206113
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzņēmums veic primāro pētījumu vācot oriģinālos datus. Sekundārais pētījums tiek veikts izmantojot jau iepriekš prezentētos datus, kurus ir ievākusi kāda cita organizācija. Sekundārie pētījumi izmaksā daudz mazāk par primārajiem pētījumiem, taču tie reti ir tieši tādā formā kāda ir nepieciešama pētījuma pasūtītājam.
Ir daudz un dažādu mārketinga pētījumu formas, kuras var klasificēt kā vai nu problēmas noteikšanas pētījums vai problēmas risinājuma pētījums:1
Cenas elastības pārbaude (Price elasticity testing) - lai noteiktu cik jūtīgi ir pircēji attiecībā pret cenas izmaiņām
Interneta stratēģiskā izlūkošana (Internet strategic intelligence) - klientu viedokļu meklēšana internetā - čatos, forumos, web lapās, blogos un citās vietās, kur cilvēki var brīvi izteikties par savu pieredzi ar produktiem kļūstot par "viedokļa veidotājiem"…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register