Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:387667
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunikācijas instrumenti (reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings, personīgā pārdošana).
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informāciju izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmas attīstība ir atkarīga no- sociāli ekonomiskiem; tehnoloģiskiem; tiesiskiem; tirgus apstākļiem. Reklāmdarbības procesā ir jāpieņem šādi lēmumi- jānosaka reklāmas mērķi; jāpamato reklāmas izmaksas; jānosaka reklāmas pasniegšanas paņēmienus; jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu; jānovērtē reklāmas efektivitāte. 3
Reklāmas mērķi var būt- informēt tirgu; pārliecināt tirgu; atgādināt tirgum.4 Reklāmas izmaksu plānošanā jāizšķir – produkta dzīves cikla posms (sākumposmā ir lielas izmaksas, pēc tam tuvojas nullei); produktu raksturojumi (jo vairāk tirgū līdzīgu produktu, jo vairāk naudas jāiegulda reklāmā); tirgus daļa (jo lielāks tirgus, jo lielākas izmaksas); konkurences līmenis (vairāk konkurentu lielākas izmaksas reklāmai).5
Reklāmas ziņojumu izstrāde- izšķir šādas reklāmas ziņojuma stadijas- ideju veidošana; variantu atlase un veidojums; izpilde. Induktīvā metode- no atsevišķiem novērojumiem pāriet par vispārēju atziņu. Deduktīvā metode- no atsevišķiem novērojumiem loģiski atvasina patiesību.6

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register